طرح «عیدی برای همه» در مدارس اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3795366
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

طرح «عیدی برای همه» در مدارس اردبیل اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری با عنوان «عیدی برای همه»، ۱۵ اسفندماه‌ در مدارس سراسر استان ‌برگزار می‌شود.

طرح «عیدی برای همه»، در مدارس اردبیل اجرا می‌شودمصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: جشن نیکوکاری با عنوان «عیدی برای همه»، ۱۵ اسفند‌ماه، در مدارس سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشن با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی و بسیج، امروز، ۱۵ اسفندماه در مدارس سراسراستان برگزار می‌شود.
کافی با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد نیازمند کمک‌های خیران و نیکوکاران در جشن نیکوکاری هستند، گفت: جشن نیکوکاری به عنوان یکی ازمهمترین رویداد‌های ملی است که هدفش در راستای توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان است.
وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری باید با تعامل و همکاری با تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل این جشن را فرصتی مناسب برای همبستگی مردم خیر و نیکوکار استان برای یاری نیازمندان عنوان کرد.
کافی افزود: مدیران و معاونان پرورشی و فرهنگی و مربیان تشکل دانش آموزی، با تمام توان درخصوص ترویج فرهنگ نیکوکاری فعالیت می‌کنند.
وی گفت: در این راستا تعداد بیشماری پاکت نیکوکاری با مشارکت کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارس استان توزیع شده است.
انتهای پیام

captcha