نگارخانه‌های شیراز؛ میزبان برترین آثار هنری ـ قرآنی دانشجویان كشور
کد خبر: 3793492
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

نگارخانه‌های شیراز؛ میزبان برترین آثار هنری ـ قرآنی دانشجویان كشور

گروه فعاليت‌های قرآنی ــ آثار برگزیده سومین جشنواره قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» در نگارخانه‌های شیراز به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سومین جشنواره قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر كشور به‌همت جهاد‌دانشگاهی فارس و سازمان فعالیت‌های دانشگاهیان كشور در حال برگزاری است.
جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر، با عنوان شهود قدسی، در بخش‌های لوگوتایپ، پوستر و تصویرسازی، پائیز امسال فراخوان و با استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان روبه‌رو شد به طوری كه طی چهارماه بالغ بر ۱۹۵۴ اثر توسط دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.
مظاهر بابایی، رئیس جهاد‌دانشگاهی فارس در این رابطه گفت: بنا شده است تا آثار برگزیده این جشنواره در نگارخانه‌های شیراز به نمایش گذاشته شود كه تاكنون 6 نگارخانه قطعی شده است.
وی افزود: این نگارخانه‌ها شامل بعثت واقع در فرهنگسرای هنر پارك بعثت، چیز فهم واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز، استاد غلامی واقع در اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، باغ ملی، مركز اسناد ملی و آپادانا واقع در بلوار هفت تن هستند كه به‌مدت یك هفته آثار برگزیده جشنواره در آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.
بابایی در عین حال این نكته را یادآور شد كه ممكن است نگارخانه‌های دیگری به این تعداد اضافه شوند كه اخبار تكمیلی آن متعاقباً اعلام خواهند شد.
یادآور می‌شود، اختتامیه سومین جشنواره قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» بناست كه در ساعت 14 روز دوشنبه، 13 اسفندماه جاری در تالار جهاددانشگاهی فارس واقع در بلوار عدالت برگزار شود.
انتهای پیام

captcha