حافظ لرستانی مقام اول مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) را کسب کرد
کد خبر: 3789574
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

حافظ لرستانی مقام اول مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) را کسب کرد

گروه فعالیت‎‌های قرآنی ـ حافظ لرستانی مقام اول مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم در رشته 20 جزء دارالقرآن امام علی(ع) را کسب کرد.

کسب مقام اول مسابقات حفظ 20 جزء دارالقرآن امام علی(ع) کشور توسط یک لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) طی روزهای گذشته در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال، در رشته های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، برگزار شد که در این مسابقات رضا رحیمی، به‌عنوان نماینده استان لرستان حضور داشته و موفق به کسب رتبه اول رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در رده سنی بالای 16 سال شد.

بنابراین گزارش؛ در رده سنی زیر ۱۶ سال در رشته حفظ ۱۰ جزء امیر محمد قدیمی از زنجان و حسین مردانی کیوی از گیلان به‌صورت مشترک رتبه اول، علیرضا کهندل از خراسان رضوی و محمد حسین رضایی از گیلان به صورت مشترک مقام دوم و امیر زارع پور آرانی از اصفهان و حبیب الله دانشمند از گلستان مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در رشته حفظ ۲۰ جزء و در رده سنی زیر 16 سال نیز احسان اسماعیلی از خراسان رضوی مقام اول، امیر مهدی گودرزی از مرکزی مقام دوم و متین حق شناس از اصفهان مقام سوم را کسب کردند همچنین در رشته حفظ کل نیز محمد رضا جعفر پور از گیلان مقام اول امیر رضا دولت پرست از آذربایجان شرقی مقام دوم و محمدرضا زاهدی از تهران موفق به کسب مقام سوم شدند.
همچنین در رده سنی بالای 16 سال در رشته حفظ ۱۰جزء صطفی شرفی از خوزستان و محمد رضا رحیمی از اصفهان به صورت مشترک مقام اول، سید حامد مهدی زاده از قم و علی سبزه از خراسان رضوی مقام دوم مشترک و امین قزلباش چمک از کرمان و هادی رضائی از کرمان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.
در رشته حفظ ۲۰ جزء و در رده سنی بالای 16 سال رضا رحیمی از لرستان مقام اول، امیر حسین اسفندیار از تهران مقام دوم و محمد رضا عمو زاده از مازندران مقام سوم را کسب کرده و همچنین در رشته حفظ کل نیز احمد معتمدی از قم، مجتبی فردفانی از فارس، محمدرضا اکبریان از اصفهان، محمد رضا اکبری از قم و احمد برزگر از تهران موفق به مسب رتبه‌های برتر شدند.
یادآور می‌شود؛ این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال و در رشته های حفظ و قرائت برگزار شد.

انتهای پیام

captcha