تجلیل از ایکنای لرستان در اختتامیه هفته قرآن و عترت
کد خبر: 3785862
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

تجلیل از ایکنای لرستان در اختتامیه هفته قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امروز، دهم بهمن در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان از عکاس و خبرنگار خبرگزاری ایکنا لرستان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان لرستان که امروز، دهم بهمن در سالن زرین‌کوب مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، از  فعالان قرآنی لرستان تجلیل شد.
بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضان تیموری، پژوهشگر و نویسنده 60 عنوان کتاب دینی و مذهبی، نورالدین کرمی، خوشنویس و هنرمند قرآنی، محمد بیرانوند، خیر قرآنی، مهتاب سیاه‌تیری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تورالثقلین الیگودرز، ناهید طاهریان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت، مژگان امیری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ولی‌عصر دورود از جمله این فعالان قرآنی بودند.
همچنین ناهید کوهنشین، مربی قرآنی نمونه، نرگس قیطاسوند، معصومه بوالحسنی، معصومه یاراحمدی، آمنه عنبری، مریم بیگلری، سمیرا افتخاری از حافظان کل قرآن‌کریم نیز در این مراسم تجلیل شدند.
در این آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان از محمد علی‌نژاد، عکاس و خبرنگار خبرگزاری ایکنا لرستان و مرضیه حافظی خبرنگار ایکنا که طی این مدت رابط خبری و مسئول روابط عمومی هفته قرآن و عترت لرستان بود، تجلیل شد.
در این آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان از زهرا ستادی حافظ لرستانی یازده ساله قرآن تجلیل شد.

تجلیل از ایکنای لرستان در اختتامیه هفته قرآن و عترت

 

captcha