ثبت وقف برای جشن‌های ازدواج در نجف‌آباد
کد خبر: 3785433
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

ثبت وقف برای جشن‌های ازدواج در نجف‌آباد

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف نجف آباد گفت: وقف جدیدی به ارزش ۱ میلیارد ریال برای برگزاری جشن‌های ازدواج جوانان در نجف‌آباد به ثبت رسید.

ثبت وقف جدید برای جشن‌های ازدواج در نجف‌آباد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله بیدرام اظهار کرد: محمد لطفی جلال آبادی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد وقف جدیدی را به نام خود در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رساند.
وی در ادامه افزود: این واقف نیک اندیش قطعه زمینی را به مساحت ۳۸۸ متر مربع و ارزشی بالغ بر ۱ میلیارد ریال را وقف کرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد اضافه کرد: براساس وقف نامه ای که توسط واقف نیک اندیش آن تنظیم و به ثبت رسیده است این موقوفه برای ساخت مجتمع فرهنگی خدماتی حضرت ابوالفضل(ع) جهت استفاده جلسات عمومی و مناسبت‌های مذهبی و جشن های ازدواج جوانان خصوصا افراد بی بضاعت به صورت رایگان و همچنین واحد تولیدی درآمد حاصل از آن جهت حمایت از افراد بی بضاعت وقف شده است.
حجت‌الاسلام بیدرام خاطر نشان کرد: همچنین ششدانگ یک قطعه پلاک مسکونی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال نیز جهت ساخت این مجموعه به موقوفه اهدا شد.
انتهای پیام

captcha