ثبت وقف جدید در نجف‌آباد
کد خبر: 3778956
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

ثبت وقف جدید در نجف‌آباد

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: قطعه زمینی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال جهت ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی و خدماتی در این شهرستان به ثبت رسید.

ثبت وقف جدید در نجف آباد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله بیدرام اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر آسفی از روحانیان شهرستان نجف‌آباد به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه و وقف جدیدی را جهت باقیات و صالحات خویش ایجاد و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رساند.
وی در ادامه افزود: این واقف نیک اندیش تمامی و همگی ششدانگ قطعه زمینی به مساحت 5390 متر مربع و ارزشی بالغ بر 13 میلیارد و 350 میلیون ریال را در ویلاشهر وقف کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: براساس وقف‌نامه‌ای که توسط این واقف نیک‌اندیش تنظیم شده این موقوفه جهت ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی وخدماتی حضرت فاطمه الزهرا(س) برای احداث مسجد، حسینیه، کتابخانه، سوئیت‌های اقامتی جهت اسکان مسافران و دانشجویان و طلاب، حمام، بهداشت و سلامت و همچنین ساخت واحدهای تجاری با هدف تأمین هزینه‌های این مجتمع وقف شده است.
انتهای پیام

captcha