استفاده از ظرفیت دانشجویان در راستای پیشرفت
کد خبر: 3769015
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

استفاده از ظرفیت دانشجویان در راستای پیشرفت

گروه اجتماعی ـ رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تاکید بر تشکیل سازمان توسعه، گفت: در لرستان حجم زیادی جمعیت دانشجویان داریم که توانمندی‌های زیادی دارند و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت دانشجویان در راستای پیشرفت/سازمان توسعه تشکیل شود

به گزارش ایکنا از لرستان، سید‌علی‌نادر دهقانی‌الوار، رئیس جهاددانشگاهی لرستان عصر یک‎شنبه، یازدهم آذر در آیین تجلیل از فعالان پویش ملی ۱۳ پاک و مسیر پاک تا کربلا که در شهرداری خرم‌‏آباد برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم در استان برای این‌که بهتر پیشرفت کنیم باید سازمان توسعه را تشکیل دهیم کمااینکه همه به‌عنوان شهروند موظف هستیم که در این سازمان فعالیت داشته باشیم و نقش‌آفرینی کنیم.
وی با اشاره به این‌که خیلی از کارهایی که در جهاددانشگاهی انجام می‌دهیم، ماهیتاً وظیفه ما نیست، اما چون برخی کارها در بهبود شاخص‌ها و پیشرفت استان مؤثر هستند، آن‌ها را انجام می‌دهیم، اضافه کرد: در استان حجم زیادی جمعیت دانشجویان داریم که توانمندی‌های زیادی دارند و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
دهقانی‌الوار با تاکید بر این‌که اگر از توانمندی‌های این دانشجویان بهره نبریم، کفران نعمت کرده‌ایم و باید برای توسعه از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، گفت: در سازمان دانشجویان کارهای زیادی انجام می‌دهیم که یکی‌از آن‌ها درزمینه محیط زیست و فعالیت‌های مناسبتی دارند.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان ادامه داد: دانشجویان ما در ایام ۱۳ فروردین پلاستیک به دست می‌گیرند و در راستای فرهنگ‌سازی تلاش می‌کنند و چه‌قدر هم این کارها مفید است. همه اقشار جامعه باید در این زمینه مشارکت کنند و ما به‌عنوان شهروندان نباید دنبال بخشنامه باشیم و باید مشارکت کنیم.
وی با اشاره به پویش ملی ۱۳ پاک و مسیر پاک تا کربلا، تصریح کرد: این پویش کاری جدید و ارزشمند بود که در سطح ملی هم انعکاس خوبی داشت و از تک‌تک کسانی‌که در این کار مذهبی ـ زیست محیطی کوشش کرده و فعالیت داشتند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

captcha