فیلم/ روایت همسر شهید «نورخدا» از روزهای آخر
کد خبر: 3768285
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

فیلم/ روایت همسر شهید «نورخدا» از روزهای آخر

گروه چندرسانه‌ای ـ همسر شهید سیدنورخدا موسوی در دیدار با استاندار و جمعی از مدیران اجرایی لرستان به تشریح آخرین روزهای عمر همسرش پرداخت.

به گزارش ایکنا از لرستان، کبری حافظی، همسر شهید زنده لرستانی در دیدار با استاندار و جمعی از مدیران استان لرستان با بیان این‌که چند روز قبل از شهادت سیدنورخدا، پزشک معالج وی دستور ممنوع الملاقات شدن آقاسید را داد و دلیل آن را هم سرماخوردگی و حساس بودن بدن شهید زنده لرستانی بیان کرده بود، اظهار کرد: روز قبل از شهادت، سیدنورخدا موسوی آن‌قدر زیبا شده بود که من سه بار اسپند دود کردم اما نمی‌دانستم که ایشان به جای دیگری وصل شده است.
وی با ذکر این مطلب که دو هفته قبل از شهادت سیدنورخدا موسوی، هم‌رزم ایشان که فیلم واقعی صحنه مجروحیت وی را نیز ضبط کرده بود در تماسی به من گفت که درعالم خواب دیدم شب رحلت رسول اکرم(ص) قرار است که آقاسید نورخدا از تخت بلند شود، ادامه داد: چند روز مانده به شهادت سیدنورخدا موسوی، مجدداً هم‌رزم ایشان پیام داد که آیات ۲۷ و ۲۸ سوره کهف را بخوانید نمی‌دانم که در شب رحلت پیامبر اسلام(ص) چه چیزی شامل حال ایشان خواهد شد.
یادآور می‏‌شود، سیدنورخدا موسوی، فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در ۱۷ اسفند ۸۷ در درگیری با گروه تروریستی جندالشیطان از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی ۱۰۰ درصدی رسیده و شهید زنده لقب گرفت. شهید زنده لرستان ه‌مزمان با شب رحلت پیامبر اسلام(ص) به فیض شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

در فیلم زیر روایت همسر شهید زنده لرستانی از روزهای پایانی عمر سیدنورخدا موسوی را می‎بینیم.

captcha