برگزاری یادواره سرداران و ۱۷۵ شهید کوهبنان
کد خبر: 3767406
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸

برگزاری یادواره سرداران و ۱۷۵ شهید کوهبنان

گروه سیاست و اقتصاد ـ یادواره سرداران و ۱۷۵ شهید شهرستان کوهبنان و هفت شهید گمنام با حضور جمعی از مسئولان، بسیجیان و خانواده‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران دیروز سه‌شنبه، ۶ آذر در حسینیه سیدالشهداء کوهبنان برگزار شد.

برگزاری یادواره سرداران و 175 شهید شهرستان کوهبنان

به گزارش ایکنا از کرمان، فرهاد حدادیان پدر شهید محمدحسین حدادیان در این مراسم گفت: فرزند من حدود هشت ماه پیش شهید شد در حالی که در سال 74 متولد شد و دانشجوی علوم سیاسی بود، وی از هفت سالگی در کارهای معنوی بود که ولایت‌پذیری از ویژگی‌های ایشان بود و تمام مطالب رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار می‌داد.
وی افزود: اطاعت‌پذیری از بزرگترها و اساتید و والدین و همچنین بصیرت بالا از دیگر ویژگی‌های این شهید بود که این مهم، ویژگی تمام شهدا بود.
پدر شهید حدادیان با اشاره به فتنه سال گذشته در تهران و نحوه شهادت فرزندش بیان کرد: از لحظه شهادت تا امروز حوزه‌های علیمه، بسیجیان و خانواده شهدا در کنار ما بودند و خیلی زحمت کشیدند.
وی اظهار کرد: شهدا بعد از شهادت به آرزوهای دنیایی خود می‌رسند فرزندم بعد از شهادت صیاد شیرازی با دیدن تابوت شهید به ایشان افتخار می‌کرد.
پدر شهید حدادیان ادامه داد: نوع شهادت فرزندم را به مادر شهید گفتم و ایشان گفت با شهید وداع نمی‌کنم و می‌خواهم چهره وقت رفتن به هیئت را از شهید داشته باشم ولی با پیگیری من ایشان به وداع فرزندمان آمد.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان دستگیر مردم که همواره حامی انقلاب و نظام هستند، باشند، گفت: فتنه‌ها ادامه دارد و نباید طوری رفتار شود که شرمنده نظام و شهدا باشیم.
انتهای پیام

captcha