تشکیل 14 کارگروه برای برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب در البرز
کد خبر: 3758705
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

تشکیل 14 کارگروه برای برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب در البرز

گروه اجتماعی- رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی البرز از تشکیل 14 کارگروه با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبرداد.

تشکیل 14 کارگروه برای برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب در البرز

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی در گفت وگو با ایکنا از البرز با تاکید بر اینکه امروز حساس‌ترین زمان در تاریخ جمهوری اسلامی است، اظهارکرد: توطئه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، ظرفیت‌های قوی شبه‌افکنی و وضعیت خاص داخلی کشور در حوزه‌های اقتصادی و معیشت از جمله مسائلی است که سبب می‌شود امروز جز حساس‌ترین زمان‌های تاریخ جمهوری اسلامی باشد.
وی افزود: بصیرت‌افزایی، مسئولیت‌پذیری و مصون‌سازی جوانان باید در دستور کار ویژه مسئولان کشور قرار گیرد؛ زیرا بیش از نیمی از جمعیت فعلی کشور حوادث انقلاب را ندیده و درک نکرده‌اند.
این مسئول در ادامه به برگزاری مراسم جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها، 14 کارگروه در استان تشکیل که هر کدام از این کارگروه‌ها طبق آئین‌نامه به دنبال این هستند که دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را جمع‌آوری و تنظیم کنند.
روحی یزدی بیان کرد: مسئولیت این کارگروه‌ها را به ترتیب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اقتصادی استانداری، بنیاد نخبگان، صداوسیما، کمیته امداد، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه، علوم پزشکی و سپاه بر عهده‌ دارند.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی البرز پیگیری اهداف انقلاب، احصا نقاط قوت و ضعف، تولید پیام و محتوا، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و صاحب‌نظران و تبیین دستاوردهای انقلاب را ازجمله اهداف تشکیل این کارگروه‌ها دانست و گفت: این کارگروه‌ها شامل کارگروه های فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت‌زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم‌نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، آموزش و پروش، امور مساجد بهداشت و درمان و دفاعی و بسیج مردمی هستند.
انتهای پیام

 

captcha