فعالیت ۶۵۰ مداح دارای کُد و کارت مداحی در بروجرد
کد خبر: 3743763
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

فعالیت ۶۵۰ مداح دارای کُد و کارت مداحی در بروجرد

گروه اجتماعی ـ رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام ۳۰۰ مبلّغ به‌مناسبت ایام محرم به مناطق مختلف بروجرد خبرداد و گفت: ۶۵۰ مداح در بروجرد در ایام عزاداری محرم در هیئت‌ها مشغول بوده که همه آن‌ها دارای کُد بوده و کارت مداحی دارند.

فعالیت 650 مداح دارای کُد و کارت مداحی در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد امروز، 12 شهریور، گفت: همه ساله به‌مناسبت ایام محرم مبلّغان دینی به روستاها و بخش‌های مختلف اعزام می‌شوند تا در این ماه با برنامه‌های ویژه‌ای که برگزار می‌شود هدف قیام کربلا را به بهترین شکل بیان کنند.
وی اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با توجه به اهداف سازمانی خود برای تبلیغ دین اسلام به‌مناسبت ایام سوگواری و عزاداری امام‌ حسین(ع) در دهه اول محرم اقدام به اعزام مبلّغ در شهرها و روستاها می‌کند که امسال 300 مبلّغ به شهرستان بروجرد اعزام می‌شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به فعالیت 550 هیئت مذهبی در بروجرد، ادامه داد: تعداد زیادی از هیات ها دارای مجوز بوده و مابقی هم در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز هستند.
حجت الاسلام جعفر پور گفت: 650 مداح در بروجرد در ایام عزاداری محرم در هیئت‌ها مشغول بوده که همه آن‌ها دارای کُد بوده و کارت مداحی دارند.

انتهای پیام

captcha