اعلام فراخوان مسابقه مقاله نویسی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان
کد خبر: 3743718
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

اعلام فراخوان مسابقه مقاله نویسی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان

گروه فرهنگی - دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

اعلام فراخوان مسابقه مقاله نویسی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان

رحمن غریبی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با همکاری دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مسابقه بزرگ مقاله نویسی به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه از ٢٠ لغایت ٢٦ شهریور با عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، افزود: مسابقه مقاله‌نویسی به همین مناسبت بین اهالی فرهنگ و ادب استان در محورهای مختلف پیش‌بینی و اعلام می‌شود.
غریبی، امر به معروف و نهی از منکر و تأثیر آن در سلامت جامعه، عاشورا وحدت مذاهب در قیام علیه ظلم، مقایسه ظلم‌ستیزی امام حسین(ع) با دشمن ستیزی امت کنونی اسلام، بیداری اسلامی در پرتو قیام امام حسین(ع) و وحدت و همدلی مسلمین، بزرگترین راهکار مقابله با دشمن را از محورهای این مسابقه برشمرد.
وی آخرین مهلت ارسال مقالات را ١٥ شهریور جاری ذکر و بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند مقالات خود را به آدرس الکترونیکی setadehya.dabirkhane@gmail.com ارسال کنند.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه به آثار رسیده بعد از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد، یادآور شد: به صاحبان مقالات برگزیده در هفته امر به معروف و نهی از منکر لوح تقدیر همراه با جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha