شناسایی و ساماندهی ۳۵ فعال قرآنی در بروجرد
کد خبر: 3741303
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

شناسایی و ساماندهی ۳۵ فعال قرآنی در بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه شناسایی فعالان امور قرآنی با هدف حمایت‌ آنان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است، گفت: تاکنون در این راستا بیش‌ از ۳۵ فعال قرآنی در شهرستان بروجرد طی پنج ماه اخیر ‌شناسایی و ساماندهی شده است.

شناسایی و ساماندهی ۳۵ فعال قرآنی در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد امروز یک‌شنبه، چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج قرآن در جامعه، گفت: اهتمام به ترویج معارف قرآنی بهترین عامل در مقابل هجمه‌های بزرگ فرهنگی دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در زمینه علوم قرآنی، افزود: شناسایی فعالان امور قرآنی با هدف حمایت‌ آنان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است، که تاکنون در این راستا بیش‌از ۳۵ فعال قرآنی در شهرستان بروجرد طی پنج ماه اخیر سال‌ جاری شناسایی و ساماندهی شده است.
جعفرپور ترویج فرهنگ قرآن‌ کریم، به‌کاربردن دستوارات الهی در زندگی، انس گرفتن بیش از پیش جوانان با این کتاب آسمانی، شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان در یادگیری بیش از پیش قرآن‌کریم و توجه به آیات آن‌را از اهداف شناسایی فعالان قرآنی عنوان کرد.

فعالیت مستمر ۹۰ مبلّغ بومی در نقاط شهری و روستایی بروجرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد همچنین از فعالیت مستمر 90 مبلّغ بومی در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبرداد و گفت: تشکیل کلاس‌های معارف اسلامی، تبیین ارزش‌ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و وعظ و خطابه، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم، تفسیر، برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد، برگزاری محافل آموزش قرآن‌کریم و... ازجمله فعالیت‌های روحانیون بومی شهرستان بروجرد است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: امیدواریم با فعالیت خوب و شایسته‌ای که از این مبلّغان شاهد هستیم شاهد اعتلای روزافزون فرهنگ ناب اسلام در شهرهای بروجرد و اشترینان و روستاهای تابعه این شهرستان به‌ویژه در بین قشر جوان باشیم.

انتهای پیام

captcha