اضافه شدن رشته اذان ویژه فرزندان زیر ۱۶ سال به مسابقات قرآن دادگستری
کد خبر: 3738728
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
سبزواری مطرح کرد:

اضافه شدن رشته اذان ویژه فرزندان زیر ۱۶ سال به مسابقات قرآن دادگستری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دادگستری لرستان از شرکت ۱۰۰ نفر در مرحله کتبی مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه و دستگاه‌های تابعه دادگستری لرستان خبر داد و افزود: برای اولین‌بار در این مسابقات رشته اذان ویژه فرزندان زیر ۱۶ سال نیز در نظر گرفته شده است.

سبزواری

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۴ مرداد در مرحله شفاهی ششمین دوره مسابقات قرآن دستگاه‌های قضایی و تابع دستگاه قضا در لرستان، اظهارکرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود این در حالی‌است که مرحله کتبی این مسابقات برگزار شد.
وی به برگزاری این دوره از مسابقات در بخش کتبی و در رشته‌های مفاهیم و حفظ موضوعی با حضور ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان اشاره کرد و افزود: مرحله شفاهی ششمین دوره مسابقات قرآن‌کریم دادگستری لرستان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان با حضور ۹۵ نفر برگزار می‌شود کمااینکه برای اولین‌بار فرزندان زیر ۱۶ سال در رشته اذان شرکت می‌کنند.
سبزواری با ذکر این مطلب که امسال مسابقات منطقه‌ای حذف شده است.
معاون فرهنگی دادگستری لرستان با بیان این‌که سال گذشته در مرحله منطقه‌ای این مسابقات ۱۸ نفر از لرستان شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در مرحله کشوری نیز ۲ رتبه اول توسط لرستان کسب شد.
وی هدف معاون فرهنگی دادگستری را اجرای صحیح و مطلوب مسابقات قرآن‌کریم دانست و افزود: در مسابقات و جلسات قرآن روح معنویت حاکم است.

انتهای پیام

captcha