اعطای 8 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در سال 96
کد خبر: 3737625
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
آشتاب خبرداد:

اعطای 8 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در سال 96

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سال گذشته 8 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی اعطا شده و در سال 97 نیز بالای 12 میلیارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده که درحال بررسی است.

اهدای 8 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در سال 96

به گزارش ایکنا از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، شنبه، 20 مردادماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان لرستان، گفت: اداره کار در سطح شهرستان‌های استان مراکز ورزشی کارگری را دارد که در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به این‌که این اداره‌کل با جامعه هدف کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گری روبروست، عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است ازجمله برگزاری کلاس‌های فوتبال، فوتسال و ورزش‌های دیگر و دیگر کلاس‌ها در نظر گرفته شده و در کنار آن‌ها نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس‌ها با حضور یک روحانی باتجربه مباحث اجتماعی و مربوط به احکام توضیح داده می‌شود.
آشتاب با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در این اداره مانند طرح اشتغال فراگیر، مشاغل خانگی و ...، ادامه داد: در این راستا طرح استاد شاگردی با طرح آموزش در محیط واقعی کسب و کار اجرا می‌شود، که فرصتی برای انتقال تجربه و مهارت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان افزود: در سال گذشته هشت میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی اعطا شده و در سال 97 نیز بالای 12 میلیارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده و درحال بررسی هستند.

انتهای پیام

captcha