آموزش مهارت‌های زندگی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 3719606
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

آموزش مهارت‌های زندگی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به رشد آسیب‌های اجتماعی به ویژه آسیب‌های فضای مجازی گفت: توسعه آموزش مهارت‌های زندگی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

آموزش مهارت‌های زندگی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه توسعه آموزش مهارت های زندگی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز متنوع تر و پیچیده تر شده و مبارزه با آن سخت‌تر شده است.
وی به اهمیت افزایش کارگاه‌های آموزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: توسعه آموزش‌های همسرداری و مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج در جامعه ضروری است و این امر نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق در جامعه دارد.
حجت‌‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی و حضور جوانان در فضای مجازی، عنوان کرد: دشمنان در فضای مجازی در پی گرفتن روحیه اعتقادی و خودباوری جوانان ما هستند و حضور مبلغان آماده و آشنا به مسائل روز در این شبکه‌ها موجب آشنایی جوانان و خانواده‌ها با آسیب‌های اجتماعی در این زمینه می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به استقرار روحانی در بیجار تأکید کرد: سعی ما بر این است در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان بیجار روحانی اعزام و مستقر شود.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به اهم موضوعات مطرح شده سخنرانان اشاره کرد و یادآور شد: توجه به مشکلات روز جامعه، آسیب‌شناسی فضای مجازی حجاب و عفاف، مبارزه با مواد مخدر و اطلاع‌رسانی در این راستا به خانواده‌ها، ازدواج آسان، انسجام خانواده‌ها، اخلاق اسلامی از مباحث مورد تأکید به سخنرانان است
انتهای پیام

captcha