دیدار با خانواده شهدای بیت‌المقدس در دستور کار مدیران باشد
کد خبر: 3714440
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
خجسته‌پور:

دیدار با خانواده شهدای بیت‌المقدس در دستور کار مدیران باشد

گروه فرهنگی ـ معاون استاندار لرستان از اختصاص سه روز برای اجرای برنامه‌های ویژه سوم خرداد خبرداد و گفت: همه مدیران دستگاه‌ها تجلیل از ایثارگران و جانبازان حوزه کاری خود را در دستور کار قرار دهند و بنیاد شهید نیز اسامی شهدای لرستانی عملیات بیت‌المقدس را در اختیار مدیران دستگاه‌ها جهت بازدید و سرکشی به خانواده‌های این شهدا قرار دهد.

خجسته پور سوم خرداد

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، امروز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد لرستان که در استانداری برگزار شد، با بیان این‌که در طول تاریخ هر مملکت و نظامی، ایامی وجود دارد که در ذهن‌ها و خاطرات ماندگار است، گفت: در طول چهار دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ایام‌الله زیادی را تجربه کرده‌ایم که می‌توان به سوم خردادماه، به‌عنوان پیروزی ملی، اشاره کرد.
وی افزود: سوم خرداد کلیدی برای کشور است که لازم است با فضاسازی، صحبت کردن و تولید برنامه‌های فرهنگی متفاوت در حوزه‌های مختلف، فلسفه‌سازی شده و برای مردم این ایام‌الله را یادآوری کنیم.
خجسته‌پور با اشاره به این‌که خرداد ماه پُر از حادثه است که یکی‌از آن‌ها آزادسازی خرمشهر است، اظهارکرد: خداوند قادر و توانمند است و این فتح آن‌قدر بزرگ بود که امام خمینی(ره) این کار را تنها در ید الهی می‌دیدند و اگر اراده خداوند نبود، این‌کار انجام نمی‌شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: این‌که مردم ما در یک اتفاق به‌صورت خودجوش بیرون می آیند، چه برای شادی کردن مانند سوم خرداد و چه برای سوگواری مانند 14 خرداد، نشان از اهمیت موضوع دارد.
وی عنوان کرد:اگر خود را انسان‌های مذهبی در نظر بگیریم دفاع از مذهب و اگر ملی‌گرا باشیم دفاع از سرزمین‌مان محسوب می‌شود، اگر به هر دیدی به این موضوع نگاه کنیم جای سپاس و ستایش دارد از عزیزانی که در آن مقطع ایثارگری کردند.
خجسته‌پور با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد، بیان کرد: وظیفه ما در برگزاری بزرگداشت سوم خرداد نسبت به سایر استان‌ها به‌واسطه حضور چشم‌گیر دلیرمردان لرستانی در حماسه آزادسازی خرمشهر بیشتر است به همین دلیل سه روز برای این مناسبت با برنامه‌های متنوع در نظر گرفته‌شده است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان با بیان این‌که همه مدیران دستگاه‌ها تجلیل از ایثارگران و جانبازان حوزه کاری خود را در دستور کار قرار دهند، عنوان کرد: بنیاد شهید لرستان اسامی شهدای لرستانی در بیت‌المقدس را در اختیار مدیران دستگاه‌ها جهت بازدید و سرکشی به خانواده‌های این شهدا قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: به‌دلیل تقارن سوم خرداد با ماه مبارک رمضان وقت و زمان برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد توسط دستگاه‌های اجرایی به‌گونه‌ای تنظیم شود که برنامه‌های مدنظر در زمان مناسبی از روز برگزار شود.

انتهای پیام

 

captcha