نقش اصحاب رسانه در پُررنگ کردن اخبار و برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس
کد خبر: 3710277
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
پنهانی مطرح کرد:

نقش اصحاب رسانه در پُررنگ کردن اخبار و برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس

گروه فرهنگی ـ نائب رئیس خانه مطبوعات استان لرستان، با اشاره به نقش مطبوعات و اصحاب رسانه در پُررنگ کردن اخبار مربوط به برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، اظهارکرد: ما می‌توانیم از ظرفیت فضای مجازی و مطبوعات محلی نهایت استفاده را ببریم.

نقش مطبوعات و اصحاب رسانه در پُررنگ کردن اخبار و برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از لرستان، آفرین پنهانی، نائب رئیس خانه مطبوعات استان لرستان، یک‌شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه، در اولین نشست شورای راهبردی زنان حوزه دفاع مقدس استان لرستان، با اشاره به چاپ کتاب «عمو رحمان» به‌عنوان اولین کتاب دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان، گفت: ما در طول تاریخ جهان اسلام از حضرت زینب(س) به‌عنوان اسوه و الگوی مدیرت بحران یاد کرده‌ایم، که این حضرت تأثیرات فراوانی در مادران، خواهران و همسران شهدای ما در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس داشته است.
وی با اشاره به این‌که دو عنصر سینما و ادبیات همواره در جنگ‌های تأثیرگذار بوده‌اند، اظهارکرد: در استان بسترهای زیادی وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده شود.
پنهانی با اشاره به این‌که کودکان و نوجوانان مانند الواح سپیدی هستند که می‌توانیم نقش‌های مثبتی را روی آن‌ها ثبت کنیم، افزودد: باید در زمینه کودکان و نوجوانان ورود پیدا کنیم.
نائب رئیس خانه مطبوعات استان لرستان، بااشاره به نقش مطبوعات و اصحاب رسانه در پُررنگ کردن اخبار مربوط به برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اظهارکرد: ما می‌توانیم از ظرفیت فضای مجازی و مطبوعات محلی نهایت استفاده را ببریم.

برپایی نمایشگاه «کوچ کاروان خورشید» طی دهه محرم در لرستان

وی با اشاره به تلاقی هفته ملی کودک و ماه محرم، ادامه داد: در این برهه زمانی نمایشگاه «کوچ کاروان خورشید»، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برگزار می‌شود که می‌توانیم یک غرفه از آن را به معرفی بانوان و کودکان و جوانان شهید استان اختصاص دهیم.
پنهانی ادامه داد: سفالگران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با در اختیار داشتن عکس چهره شهدای زن استان، می‌توانند سردیس این شهدا را آماده کرده و نمایشگاه سفالی با موضوع دفاع مقدس برگزار کنیم، همچنین تئاتر نمایشی کودکی در رابطه با کودکان کربلا نیز اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام

captcha