احکام نماز مسافر موشن‌گرافی شد
کد خبر: 3702065
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
برای مسافران مشهدی؛

احکام نماز مسافر موشن‌گرافی شد

گروه اجتماعی - هادی حسن‌زاده، سردبیر پورتال معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی از تولید موشن‌گرافی‌های نمازمسافر، مسافت شرعی و حد ترخص خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، حسن‌زاده، سردبیر پورتال معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در آستانه سفرهای نوروزی به ابتکار سایت پاسخگویی آستان قدس رضوی دو موشن گرافی با موضوع نماز مسافر، مسافت شرعی و حد ترخص بارگذاری شد که این فایل‌ها در ادامه تولید مجموعه موشن‌گرافی‌های تحت عنوان «موج الاحکام» تهیه شده است.
حسن‌زاده بیان کرد: این مجموعه متشکل از 17 موشن‌گرافی که توسط کار گروهی تخصصی و زیر نظر حجت‌الاسلام فلاح زاده تهیه و تولید شده و در سایت پاسخگویی به سوالات شرعی آستان قدس بار گذاری شده است.
وی در معرفی فعالیت‌های مهم ادارۀ پاسخ گویی به سؤالات دینی، گفت: درواقع فعالیت این اداره از دیرباز در بارگاه رضوی به عنوان مکانی مذهبی مرسوم بوده است؛ اما با شکل گیری ادارۀ پاسخ گویی به سؤالات دینی، پاسخ گویی به این سؤالات، ضابطه‌مند و دقیق‌تر صورت می‌پذیرد.
وی افزود: درحال حاضر پاسخ گویی به سؤالات دینی، به صورت حضوری و مجزا، در واحدهای پاسخ گویی به سؤالات شرعی برادران و خواهران پیگیری می‌شود؛ علاوه بر این، واحد پاسخ گویی غیرحضوری و پاسخ گویی به سؤالات اعتقادی نیز در ذیل این بخش فعالیت می‌کنند و در سال جدید نیز در نظر داریم با استفاده از تولید کلیپ‌ها و موشن گرافی‌هایی مثل «موج الاحکام»  و هم افزایی مجموعه‌های همچون ستاد اقامه نماز استان به بهترین شکل در حوزه نشر این محتوی در فضای مجازی بپردازیم .
حسن‌زاده اظهار کرد: این دو موشن گرافی به مسايلی همچون حکم شکستن قصد 10 روز سفر، حد ترخص شرعی و مسافت شرعی چقدر هست و نمازتان از کجا شکسته است را بیان می‌کند.

تولید بیش از 20 موشن گرافی با موضوع احکام

سردبیر پورتال معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی بیان کرد: در کلیه این کارها سعی شده تا مطالب به صورت مصداقی و قابل فهم تولید شود و اصل کوتاه بودن کلام را حفظ کنیم ومعاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در نظر دارد در سال آتی نیز بیش از 20 موشن گرافی احکام با موضوعات کاربردی و مبتلابه به ویژه نماز تولید و توزیع کند.

انتهای پیام

captcha