تکریم خانواده‌های شهدا؛ ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب
کد خبر: 3688620
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

تکریم خانواده‌های شهدا؛ ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیادشهید لرستان با بیان این‌که حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همسران، مادران و فرزندان شهدا است، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا، ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در یادواره شهدای شهرستان نورآباد که یک‎شنبه، 15 بهمن به‌همت لشگر ۸۴ لرستان با حضور مردم شهیدپرور و خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی برگزار شد، مراد روشنی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان در سخنانی با اشاره به صبوری و مقام ایثار و فداکاری خانوده شهدا، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همسران، مادران و فرزندان شهدا است.
وی افزود: این نهال ‌کاشته شده از سوی امام و شهدا که توسط مقام معظم رهبری اداره می‌شود همواره با عزت و اقتدار جغرافیای منطقه را در نوردیده و امروز شاهد عزت و افتخاری فراتر از مرزهای تعریف شده هستیم و عجز استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی که اذعان می‌کنند به اقتدار نظام ما، می‌رود تا به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر (عج) برسد که همانا نتیجه رشادت‌ها و خون‌های شهداست.
روشنی با تسلیت ایام فاطمیه، ادامه داد: ما هر چه داریم از این بانوی بزرگوار است که همسر شهید، مادر شهدا و فرزند شهید است. محفل شهدای ما زهرایی بود و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و دل‌هایی را که شهدا با خونشان مُهر و امضا زدند و به منبع اصلی فیض که خدا و ائمه هستند متصل کردند زهرایی کنیم و از این خرمن خوشه ای بچینیم و فیضی ببریم که در ادامه راه برکت زندگی و چراغ راه همگان باشد.

captcha