تولید آثار با مضمون نماز در فضای مجازی جامعه را از آسیب مبرا می‌کند
کد خبر: 3674328
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

تولید آثار با مضمون نماز در فضای مجازی جامعه را از آسیب مبرا می‌کند

گروه فرهنگی: مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان گفت: تولید اثر در فضای مجازی در زمینه ترویج فرهنگ نماز جامعه برای ما مفید خواهد بود و جامعه ما را از آسیب‌های کنونی مبرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مهدی طالبی، مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان در مراسم سومین اجلاس استانی با عنوان «نماز و فضای مجازی» اظهار کرد: به‌منظور جاری و ساری کردن اجلاس کشوری نماز در استان‌ها به مدت سه سال است که اجلاس استانی نماز در استان‌ها برگزار می‌شود .
وی با اشاره به‌عنوان اجلاس نماز در سال جاری افزود: به‌واسطه اهمیت و اثرگذاری فضای مجازی در جامعه اجلاس امسال با عنوان «نماز و فضای مجازی» نام‌گذاری شده است.
طالبی بیان کرد: در استان کردستان در زمینه فضای مجازی استعداد و پتانسیل فوق‌العاده وجود دارد و به همان میزان هم کم‌کاری در ابن فضا داشته‌ایم.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس کشوری امسال در استان هرمزگان برگزار می‌شود، بیان کرد: در فراخوان امسال اجلاس بالغ‌بر چهار هزار اثر در حوزه‌های مختلف فضای مجازی، انیمیشن، تولید نرم‌افزارهای مختلف به دبیرخانه اجلاس ارسال ‌شده است.
مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان با اعلام اینکه هر جشنواره و همایش یک تعداد منتخب دارد، بیان کرد: استان کردستان باوجود استعدادهای زیاد جزء استان‌هایی است که هیچ اثر قابل ارائه و حائز رتبه نداشتیم .
وی عنوان کرد: اجلاس استانی مقدمه‌ای است تا در فضای مجازی به‌ویژه در زمینه نماز کار کنیم و اثرهای خوب و اثرگذاری را تولید کنیم.
طالبی ادامه داد: امروز همگان اعم از جوانان و نوجوانان، میان‌سالان و بزرگ‌سالان درگیر فضای مجازی هستند که همین امر وظیفه ما را برای تولید محتوای دینی سنگین‌تر می‌کند.
وی در پایان از تمام فعالان عرصه فضای مجازی خواستار شد، به زبان روز پیام‌های خود را در زمینه آسیب‌های فضای مجازی انعکاس دهند، یادآور شد: تولید اثر در فضای مجازی در زمینه ترویج فرهنگ نماز در جامعه برای ما مفید خواهد بود و جامعه ما را از آسیب‌های کنونی مبرا خواهد کرد.

captcha