بزرگداشت شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3643779
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

بزرگداشت شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از شهدای ورزشکار و خانواده آنان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 شهریورماه در آئین تجلیل از پیشکسوتان بسیج ورزش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همایش تجلیل از شهدای ورزشکار و خانواده آنان اواخر پاییزماه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اغلب شهدای استان ورزشکار بوده و در اخلاق و منش الگو بوده‌اند، اضافه کرد: این استان 105 شهید ورزشکار را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات قشر بسیج ورزشکاران استان خبر داد و افزود: همدلی، همفکری، سلامت روح و جان و سلامت و تندرستی قشر بسیج ورزشکاران از اولویت‌های ورزش و جوانان استان است.
علوی تلاش برای ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در دست اجرای استان را از دیگر برنامه‌های مورد توجه ورزش و جوانان استان بیان کرد و یادآور شد: در حال حاضر 100 پروژه ورزشی در استان در دست اجرا داریم.
وی تصریح کرد: هزینه ساخت 26 مورد از این تعداد پروژه از محل اعتبارات استانی، 23 پروژه ملی و 51 مورد دیگر از محل اعتبارات نفت تامین می‌شود.
یادآور می‌شود، 50 نفر از قهرمانان، پیشکسوتان و مدال‌آوران ورزش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.
captcha