اعزام 770 مبلغ دینی در ایام دهه ولایت و امامت به نقاط مختلف فارس
کد خبر: 3640245
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مهرابی خبر داد:

اعزام 770 مبلغ دینی در ایام دهه ولایت و امامت به نقاط مختلف فارس

گروه اجتماعی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از فعالیت و اعزام 700 مبلغ دینی بانو و آقا به نقاط مختلف این استان در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 19 شهریورماه گفت: به‌مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم 770 مبلغ بانو و آقا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی گوناگون و برپایی جشن‌ها به نقاط مختلف استان فارس اعزام شدند.

وی افزود: روحانیان اعزامی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس با هدف اجرا و انجام فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی، دینی و سخنرانی به این جشن‌ها در نقاط مختلف استان فارس اعزام شدند.

مهرابی اظهار كرد: 7 هزار و 128 مكان مذهبی از جمله 5 هزار مسجد، یك هزار و 178 بقعه متبركه و یك هزار و 50 تكیه و حسینیه در استان فارس وجود دارد كه در اكثر آن‌ها جشن‌های عید غدیر برپا شدند.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه سخنان خود با بیان اینكه نیاز امروز جامعه بازگشت به غدیر است، افزود: گفتمانی که از امام می‌گوید اما نائب امام و نماینده او را بر نمی‌تابد، از خطرهای امروز است که باید به دید یک تهدید جدی به آن نگاه کرد و توجه ویژه‌ای به آن داشت.

وی بیان كرد: تکریم غدیر گرامیداشت همه ارزش‌هاست، فراموشی غدیر باعث شد دختر نبوت و ولایت به اسارت برود؛ بنابراین، احیای فرهنگ غدیر احیای همه زیبایی‌ها و ارزش‌هاست چراکه آن روز که غدیر فراموش شد باعث شد سر امام بالای نی برود و جریانی که آن روز در مقابله با غدیر بود امروز شهید حججی‌ها را مسلخ ذبح می‌کشاند و این نتیجه تقابل با فرهنگ غدیر است.

captcha