اوقات فراغت فرصت مناسبی برای کشف و رشد استعدادهای جوانان است
کد خبر: 3615174
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

اوقات فراغت فرصت مناسبی برای کشف و رشد استعدادهای جوانان است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه، اوقات فراغت را فرصتی برای کشف و رشد استعدادهای جوانان دانست و هماهنگی بیشتر مسئولان را برای تذهیب، تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان بصورت متفاوت است.

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اوقات فراغت را فرصتی برای کشف و رشد استعدادهای جوانان دانست و هماهنگی بیشتر مسئولان را برای تذهیب، تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان بصورت متفاوت است.

وی افزود: برنامه ریزی جهت خودسازی و تلاش در راستای رشد و تعالی معنوی و قرب به خداوند متعال را از دیگر موضوعات با اهمیت دوران فراغت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: ضرورت استفاده صحیح از اوقات فراغت برای جوانان در این زمینه بیشتر از سایر اقشار جامعه احساس می‌شود.

وی علاوه بر تاثیرات فردی که اوقات فراغت در شخصیت افراد دارد به رشد اجتماعی انسان در این ایام اشاره کرد و افزود: شرکت فرد در شبکه‌های اجتماعی موجب بهبود روابط اجتماعی فرد شده و به پیشرفت آنها از لحاظ اجتماعی کمک می‌کند چرا که بسیاری از پیشرفتهای فرد با پیشرفت اجتماعی اش پیوند تنگاتنگ دارد.

حجت‌الاسلام رهبر یادآور شد: اگر فردی دارای بهترین و ارزنده ترین استعدادها باشد اما تا زمانیکه در ارائه آنها در سطح اجتماعی توانایی نداشته باشد چندان موفق نخواهد بود.

captcha