آموزه‌های قرآنی از کودکی به فرزندان تعلیم داده شود
کد خبر: 3602932
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

آموزه‌های قرآنی از کودکی به فرزندان تعلیم داده شود

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس با بیان اینکه آموزه‌های قرآنی باید از سنین کودکی منتقل شوند، گفت: آموزش قرآن از کودکی نسلی متدین را خواهد ساخت.

حجت‌الاسلام مهدی احمدوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز بر اهمیت نقش والدین در تربیت کودکان به سمت قرآن تاکید کرد افزود: پدران و مادران با تلاوت هر روزه قرآن‌کریم می‌توانند ذهن و نگاه فرزندان خود را در مسیر صحیح سبک زندگی اسلامی هدایت کنند.
وی گفت: اگر آموزه‌های فرهنگی قرآنی از سنین کودکی به افراد ارائه شود فرهنگ قرآن در نسل آینده نهادینه خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: در شهرستان فردیس532هیئت مذهبی و چندین موسسه آموزش قرآنی به ثبت رسیده است و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با اداره تبلیغات اسلامی همکاری دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس در ادامه ازبرگزاری 500جلسه سخنرانی پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت ولی عصر(عج) دراین شهرستان خبرداد و ابرازکرد: با توجه به هجمه تبلیغاتی دشمنان و فعالیت ماهواره‌های بیگانگان در فضای سایبری به منظور کمرنگ کردن آموزه‌های دینی و باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان، به همت روحانیان شبکه تبلیغ و استادان حوزه و دانشگاه شهرستان فردیس بیش از 500جلسه سخنرانی پیرامون فلسفه انتظار و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت ولی عصر(عج)در ایام جشن ولادت باسعادت آن حضرت در شهرستان فردیس برگزارشد.

captcha