معرفی 200 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی لرستان به بنگاه‌های اقتصادی
کد خبر: 3571218
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
آشتاب خبر داد:

معرفی 200 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی لرستان به بنگاه‌های اقتصادی

گروه اجتماعی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح کارورزی ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تاکنون حدود 200 نفر از فارغ‌التحصیلان به بنگاه‌های اقتصادی معرفی شده‌اند و اکنون مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، دوشنبه، 18 بهمن ماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح کارورزی ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تاکنون حدود 200 نفر از فارغ‌التحصیلان به بنگاه‌های اقتصادی معرفی شده‌اند و اکنون مشغول به کار هستند.
وی ارتقاء سطح مهارت فارغ‌التحصیلان را هدف اجرای این طرح دانست و افزود: این افراد به مدت یازده ماه در واحد تولیدی مشغول به‌کار می‌شوند.
آشتاب بیان کرد: به این افراد ۴۰۰ هزار تومان دستمزد پرداخت می‌شود که ۵۰ درصد آن توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ۵۰ درصد دیگر توسط واحد تولیدی مربوطه پرداخت خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان این‌که این افراد مشمول قانون کار نیستند، افزود: لرستان از استان‌هایی است که بیشترین نفرات را در واحدهای صنعتی مشغول به کار کرده است.
captcha