گام نهادن در عرصه فرهنگ علم و هنر بسیار ارزشمند است
کد خبر: 3494952
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
سرابی:

گام نهادن در عرصه فرهنگ علم و هنر بسیار ارزشمند است

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: اقدامات خیرخواهانه حاج حسن صادقی خدمت به ساحت علم، فرهنگ و هنر این سرزمین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدسعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در در یادمان و مراسم گرامیداشت بنیانگذار آموزش و پرورش نوین سرولایت که چهارشنبه، 15 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، ابراز کرد: این مراسم گرامیداشت مرد بزرگی به نام حسن صادقی است که اقدامات خیرخواهانه بسیار زیادی انجام داده است.
وی با بیان اینکه این اقدامات خیرخواهانه در ساحت خدمت به علم فرهنگ و هنر این سرزمین انجام شده است، ادامه داد: نتایج تاثیرگذار فعالیت‌های فرهنگی و علمی دراز مدت است و ممکن است دریک زمان کوتاه نمایان نشود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: گام نهادن در عرصه فرهنگ علم و هنر بسیار ارزشمند است و باید از کسانی که در این عرصه‌ها گام برمی‌دارند به صورت ویژه حمایت کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز نتایج تاسیس نخستین مدرسه روستایی کشور در این منطقه به صورت مشهود قابل دیدن است، تصریح کرد: فعالیت‌های حاج حسن صادقی در شرایط فعلی باعث شده اندیشمندان بسیار زیادی در این منطقه رشد کنند و ماحصل اقدامات فرهنگی بزرگانی همچون حاج حسن صادقی قطعا تا سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.
captcha