دیدار با خانواده ایثارگران؛ نماد تحقق شعار همدلی و همزبانی
کد خبر: 3453458
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
روشنی مطرح کرد:

دیدار با خانواده ایثارگران؛ نماد تحقق شعار همدلی و همزبانی

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این‌که شهدا مظهر قدرت ایران هستند، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نماد تحقق شعار همدلی و همزبانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان دوشنبه، 25 آبان‌ماه در جمع  معتمدین معین و کارکنان بنیاد شهید شهرستان بروجرد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان پیشانی کلیه دستگاه‌های اداری و اجرایی به‌واسطه عزتی که شهدا به‌وجود آوردند باید در جهت تحقق شعار سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» الگو و سرمشق سایر دستگاه‌ها باشد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از نمونه‌های تحقق این شعار است. چراکه باعث نزدیکی بیشتر خانواده‌های ایثارگر با مجموعه بنیاد شهید می‌شود.
روشنی ادامه داد: کارکنان بنیاد شهید باید در برابر عظمت خانواده‌های ایثارگر خاضع و خاشع باشند چراکه اینان سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و ما به‌عنوان کارمند بنیاد شهید افتخار خدمت‌گذاری به این عزیزان را کسب کرده‌ایم و باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرای برنامه‌های متنوع از فرهنگ عاشورایی که شهدا و ایثارگران آن‌را با نثار جان خود حفظ نمودند، حراست کنیم و مهر تایید این فرهنگ همانا نماز و زیارت عاشوراست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: همین نماز و زیارت عاشورا بود که شهدای ما را ساخت و خواستار برگزاری مراسم زیارت عاشورا و سایر ادعیه در جوار گلزار شهدا با حضور کارکنان بنیاد شهید و دانش‌آموزان گردید.
وی گفت: امروز ایران اسلامی به‌عنوان ام‌ُالقرای جهان اسلام نقطه اتکا و امید تمام مسلمانان و مستضعفان عالم است و در اقصی‌نقاط دنیا مردم از شهدا، دفاع مقدس ایران به‌خوبی یاد می‌کنند که چگونه با حریت و عزت در برابر استکبار تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان یادآور شد: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند چون مخلصانه برای خدا رفتند و جان خود برای خدا و نظام اسلامی فدا کردند.

captcha