مسئولان دین خود را نسبت به مساجد ادا کنند
کد خبر: 3344575
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
امام‌جمعه شهرضا:

مسئولان دین خود را نسبت به مساجد ادا کنند

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه مساجد از جمله نهادهای اسلامی است که به دست مردم ساخته شده و به دست آن‌ها نیز اداره شده است، گفت: مسئولان باید دین خود را نسبت به این پایگاه مذهبی ادا کنند و در خدمت‌رسانی بیشتر به آن بکوشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام‌جمعه شهرضا در جمع اعضای ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا با تأکید بر لزوم نظارت بر فعالیت کارکنان زن در مغازه‌های این شهرستان، اظهار کرد: تذکر لسانی در مورد نحوه فعالیت و رعایت الزاماتی همچون حجاب در ارتقاء سطح مذهبی محیط کسب و کار موثر است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم حذف فرهنگ بی‌تفاوتی در جامعه، تصریح کرد: ترویج روحیه بی تفاوتی در جامعه باعث بروز مشکلات فراوانی می‌شود و باید این رویه اصلاح و با فرهنگ‌سازی مورد بازبینی قرار گیرد.

امام‌جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشییع باشکوه  پیکر مطهر شهیدان در این شهرستان، گفت: تشییع باشکوه کاروان شهدا در شهرضا تجدید میثاق دوباره مردم این شهرستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

یعقوبی بیان کرد: بازتاب مناسب رسانه ای حضور گسترده مردم شهرضا در مشایعت کاروان شهدا باعث شد تا این حضور،  پرشکوه‌ترین مشایعت شهدا در سطح استان اعلام شود.
وی همچنین، خواستار بازتاب رسانه ای مناسب جلسات ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر شد و تأکید کرد: با این اقدام، مردم از تلاش‌های مسئولان شهرستان برای اصلاح امور و رفع مشکلات مطلع خواهند شد.

وی همچنین، با بیان اینکه مساجد ازجمله نهادهای اسلامی است که به دست مردم ساخته شده و به دست آن‌‌ها نیز اداره شده است، گفت: مسئولان باید دین خود نسبت به این پایگاه مذهبی را ادا کنند و در خدمت‌‌رسانی بیشتر به آن بکوشند. مساجد از مهمترین مکان‌های مذهبی است که در هدایت جوانان تأثیر زیادی دارد.

captcha