پخش برنامه «نان و نمک» ویژه رمضان از صدای افلاک لرستان
کد خبر: 3326437
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

پخش برنامه «نان و نمک» ویژه رمضان از صدای افلاک لرستان

گروه هنر: برنامه «نان و نمک» برنامه ویژه افطار از تولیدات صدای مرکز لرستان است که با استفاده از متون دینی، مذهبی، ادبی و با حضور کارشناسان هر روز به یک موضوع می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، صدا و سیمای مرکز لرستان نیز مانند سایر مراکز استان و رسانه سراسری برای اوقات ماه رمضان برنامه‌هایی را تدارک دیده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه نان و نمک از تولیدات صدای لرستان و ویژه‌برنامه سحر از تولیدات سیمای لرستان اشاره کرد.
برنامه نان و نمک برنامه ویژه افطار از تولیدات صدای مرکز لرستان است که با استفاده از متون دینی، مذهبی، ادبی و با حضور کارشناسان هر روز به یک موضوع می‌پردازد. در این برنامه به صورت زنده به سؤالات و مسائل شرعی مخاطبین پاسخ داده می‌شود.
از عوامل این برنامه می‌توان به علی زیودار به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده، مریم رشیدی مجد گوینده، سیامک امرایی صدابردار، احسان شیران گزارشگر و داود نظری دستیار تهیه اشاره کرد.
بنابراین گزارش، ویژه برنامه سحر برنامه‌ای است که در سحرهای ماه مبارک رمضان با بخش‌های مذهبی و خواندن دعای سحر، روزه‌داران را همراهی می‌کند و اوقات اذان صبح را به آن‌ها یادآور می‌شود.
ازجمله عوامل این برنامه می‌توان به محمدرضا پولادوند به‌عنوان تهیه کنند، سینا حامد دستیار تهیه، محمدباقر سپهوند، مجتبی امیری، مهدی حیدری و ولی فرضی‌پور تصویربرداران، امیرعباس امیری صدابردار و فرزاد فراهانی به‌عنوان طراح صحنه و دکور اشاره کرد.

captcha