پیشگام فرهنگ‌سازی فریضه نماز جماعت باشیم
کد خبر: 3312918
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
اسحاقی:

پیشگام فرهنگ‌سازی فریضه نماز جماعت باشیم

گروه اجتماعی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادربیل گفت: سعی خواهیم کرد تا در امر فرهنگ سازی فریضه نماز جماعت پیشگام باشیم تا کارنامه درخشان‌تری نسبت به سال‌های قبل در این امر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیروز، 19 خردادماه در نشست شورای اقامه نماز این اداره کل، اظهار کرد: رجب ماه یافتن تعهد در برابر پروردگاه و ماه شعبان ماه یافتن لیاقت بر سر سفره الهی و ماه مبارک ماه رسیدن به کرامت بهره مند از فیوضات الهی است.
وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه پرفریضه برای بندگان الهی است، تصریح کرد: مردم باید مراقب باشند تا فرایض خود را به طور مستمر و مداوم انجام دهند و  از برکات هر ماه استفاده کنند.
اسحاقی با بیان این مطلب که اقامه نماز ذکر نام اعظم پروردگار متعال است، خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود تا تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی هنرمندان اسلامی است در فرهنگ‌سازی این فریضه همت بیشتری داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام اینکه دعا و نماز برترین عبادت در نزد پروردگار متعال است، افزود: در سال گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دستگاه موفق در برگزاری نماز جماعت از سوی ستاد اقامه نماز و وزارت فرهنگ و ارشاد انتخاب شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه همچون سال گذشته سعی خواهیم کرد تا در امر فرهنگ سازی فریضه نماز جماعت پیش‌گام باشیم، یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش خواهد کرد تا کارنامه درخشان تری نسبت به سال های قبل در این امر داشته باشد.

captcha