همایش «رسم هجرت» در بندرعباس برگزار شد
کد خبر: 3287550
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
با حضور جهادگران؛

همایش «رسم هجرت» در بندرعباس برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش «رسم هجرت» روز گذشته، ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور مدیر کشاورزی و منابع طبیعی سازمان بسیج سازندگی هرمزگان و جهادگران این استان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، سمیه میرجلیلی، مدیر کشاورزی و منابع طبیعی سازمان بسیج سازندگی هرمزگان دیروز، 20 اردیبهشت‌ماه در همایش رسم هجرت، با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی استان در سال 93، اظهار کرد: در این سال تسهیلاتی به اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون تومان  به 570 نفر ارائه شد.

وی با بیان اینکه از مبلغ مذکور 350 پروژه به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: این 150 پروژه به بانوان تعلق داشت.

مدیر کشاورزی و منابع طبیعی سازمان بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه تسهیلات سال 93 برای یک هزار و 400 نفر اشتغا‌ل‌زایی داشت، اظهار کرد: بسیج سازندگی هرمزگان رتبه سوم کشوری را از لحاظ جذب اعتبارات در سال 93 داشت.

وی با بیان اینکه تسهیلات به همه طرح‌های عمرانی، کشاورزی، صنایع تبدیلی و غیره تعلق دارد، گفت: بسیج سازندگی از هرگونه پروژه‌ای که بتواند در جامعه اشتغال زایی پایدار را شکل دهد حمایت می‌کند.

یادآور می‌شود، میرجلیلی در پایان ضمن اشاره به برنامه های سازمان بسیج سازندگی هرمزگان در سال 94، به سؤالات حضار در مورد چگونگی خدمات‌دهی به متقاضیان پاسخ داد.

captcha