بنیانگذار دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد
کد خبر: 3257145
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

بنیانگذار دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد

گروه اندیشه: به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم، استادان نمونه، رؤسای پیشین و بنیانگذار دانشگاه محقق اردبیلی توسط بنیاد نخبگان استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، عباس میرعین عارفین، بنیانگذار دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته، 14 اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان خاطرات خود در راه‌اندازی دانشکده کشاورزی به عنوان اولین دانشکده دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: زمانی که می‌خواستم این دانشگاه را تاسیس کنم می‌دانستم که اینجا روزی تبدیل به دانشگاهی بزرگ خواهد شد.
وی با بیان اینکه «امروز خرسند هستم که آرزویم تحقق یافته‌است» افزود: آن روزها امیدوار بودم دانشگاهی بسازم که در ردیف دانشگاه‌های معتبر کشور قراربگیرد.
رضا مستقیم، نامگذار دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان آرزوی سربلندی و بالندگی برای دانشجویان این دانشگاه گفت: خوشحالم که موفق شدیم دانشگاه را از نام قبلی خود به محقق اردبیلی تبدیل کنیم.
کاظم گلعذانی که به مدت 7سال ریاست دانشگاه محقق اردبیلی را برعهده داشت، نیز در سخنان خود گفت: وظیفه مدیران بسترسازی برای پیشرفت و رشد علمی دانشگاه است.
وی با ابراز خرسندی از اینکه جمهوری اسلامی ایران از نظر تولید علم  در منطقه اول قرار دارد، تصریح کرد: افتخار ما این است که دانشگاه محقق اردبیلی با وجود محدودیت‌های موجود، توسعه پیدا کرده است بنابراین باید با تلاش در راه علم و توسعه کشور در تمامی ابعاد تحقق یابد.
همچنین عزیز حبیبی، رئیس اسبق دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ما در کنار ریاست دانشگاه هستیم تا باهم‌افزایی و هم فکری پازل توسعه کشور را در این دانشگاه بچینیم چرا که این دانشگاه از نظر همدلی کم نظیر است.

captcha