سه گفتمان دانشجویی در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3215603
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
اردیبهشت‌ماه؛

سه گفتمان دانشجویی در سنندج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری سه گفتمان دانشجویی در اردیبهشت ماه جاری در سه دانشگاه شهرستان سنندج خبر داد.

 حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری سه گفتمان دانشجویی در اردیبهشت ماه سالجاری در سه دانشگاه شهرستان سنندج خبر داد.
وی افزود: این سه گفتمان دانشجویی ۱۵ اردیبهشت ماه با عنوان «آسیب شناسی رسانه ای» در دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت معلم بنت‌الهدی صدر سنندج و دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تدریس دکتر سمیعی از اساتید ارتباطات برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج موضوع آینده‌پژوهی در فضای مجازی را از موضوعاتی خواند که در این گفتمان‌ها با تدریس دکتر سمیعی در جمع دانشجویان مطرح خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان‌های دانشجویی اعلام کرد: گفتمان‌های دینی یکی از طرح‌های درخشان و موفق سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که توانسته برای اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی و دین‌مداری بین جوانان و نوجوانان نقش مؤثری ایفا کند.
حجت‌الاسلام منتشلو ارتقای دانش دینی، ترویج و توسعه فرهنگی و آموزه‌های دینی بین دانشجویان، زمینه‌سازی مناسب برای ایجاد تعامل میان جوانان و نوجوانان و اساتید، ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی را از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی عنوان کرد.

captcha