دو جلد دیگر از مجموعه «چراغ راه» در ویترین کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت
کد خبر: 2925666
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

دو جلد دیگر از مجموعه «چراغ راه» در ویترین کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت

گروه هنر: کتاب‌های «سیره صادقی» و «سیره کاظمی» از مجموعه کتاب‌های «چراغ راه» توسط انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، بهره‌گیری از الگوهای مکتبی رسالت هر مسلمان است و پیشوایان معصوم(ع) بهترین سرمشق برای چگونه بهتر زیستن و چراغی برای راه زندگی محسوب می‌شود.

به همین سبب آشنایی با سیره معصومین(ع) و تلاش در راستای الگوبرداری و تبعیت عملی از آن بزرگان از اهمیت ویژه‌ای در مکتب تشیع برخوردار است.

انتشارات آستان قدس رضوی نیز تلاش دارد تا با چاپ مجموعه کتاب چراغ راه به عنوان کتاب‌هایی دربردارنده چهل حدیث و نقل تاریخی درباره سیره ائمه اطهار(ع)، گامی را در مسیر خودسازی بر مدار تعالیم اولیای دین و تربیت نسل صالح با الهام از رهنمودهای مکتب اسلام بردارد.

در همین راستا دو جلد دیگر از این  مجموعه با عناوین «سیره صادقی» و «سیره کاظمی» نوشته جواد محدثی توسط به نشر چاپ و روانه بازار شده است.

از ویژگی‌های این کتاب‌ها که به ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام صادق(ع) و امام کاظم(ع) می‌‌پردازند، می‌توان به بررسی موضوعات گوناگون اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و غیره و همچنین ترجمه روان و توضیح مختصر هر حدیث، ذکر اشعار و نقل داستان‌های تاریخی مرتبط نیز اشاره کرد.

این کتاب‌ها در 94 صفحه با قطع پالتویی و به بهای 30 هزار ریال در کلیه فروشگاه‌های به نشر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به تهیه کتاب‌های «سیره صادقی» و «سیره کاظمی» و همچنین سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

captcha