ایران اسلامی تنها کشور مبارزه کننده با گروه‌های تروریستی در منطقه است
کد خبر: 2838013
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
معاون پارلمانی رئیس جمهوری؛

ایران اسلامی تنها کشور مبارزه کننده با گروه‌های تروریستی در منطقه است

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه ایران اسلامی تنها کشور مبارزه کننده با گروه‌های تروریستی در منطقه است، گفت: دشمن در صدد مخدوش کردن چهره اسلام با راه‌اندازی گروه‌های تفکیری و سلفی به نام داعش و دولت شام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌‌الاسلام مجید انصاری، معاون امور حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری امروز، 22 بهمن در مراسم راهپیمایی این روز در یاسوج ضمن تبریک ایام‌ الله دهه فجر، ابراز کرد: امروزه اگر ایران اسلامی عزتمندانه در دنیا در میان قدرت‌‌های برتر علمی از نظر علوم نوین همانند دانش هسته‌‌ای ، نانو و سلول‌‌های بنیادین قرار دارد، همه به برکت انقلاب اسلامی است.
وی خودباوری کنونی ملت ایران را مرهون استقرار نظام جمهوری اسلامی با رهبری پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: مردم‌ سالاری دینی و دین‌ سالاری دو آرمان و ارزش والای انقلاب اسلامی هستند که امروز این انقلاب را آزاده‌ترین انقلاب جهان معرفی کرده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بر پایه عزت، ایمان، مردم سالاری دینی و ولایت فقیه است، یادآور شد:  امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.
حجت‌الاسلام انصاری انقلاب اسلامی ایران را مردمی‌ترین انقلاب دنیا برشمرد و بیان کرد: دولت تدبیر و امید اکنون در صحنه‌‌های داخلی و خارجی در حال تلاش برای بلند آوازه کردن نام ایران و ایرانی است.
وی با بیان اینکه راه تیم مذاکره کننده را امروز مقام معظم رهبری ترسیم کرده، اضافه کرد: مسئولان مذاکره کننده ایرانی همچون سرداران هشت سال دفاع مقدس مردانه در حال دفاع از کیان و منزلت انقلاب اسلامی هستند.
بنا بر این گزارش، همچنین، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه حضور پرشور مردم در آیین ۲۲ بهمن بیانگر وفاداری آنها به آرمان‌های نظام و رهبری است، ادامه داد: امروز دولت تدبیر و امید در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بیش از پیش آماده خدمت به آرمان‌های نظام اسلامی و ملت ایران است.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های امام راحل(ره)، یادآور شد: ایران اسلامی مقتدر در حال توسعه و مایه مباهات ملت‌های آزاده است.
بنا بر این گزارش، همچنین، غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب با هیچ نظام سیاسی سازش نکردند و همواره در خط انقلاب و روحانیت گام برداشتند، گفت: تاریخ مردم این استان سرشار از مجاهدت، ایثارگری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با بیان درخواست عاجزانه مبنی براینکه دولتمردان دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای برای پیشرفت این استان داشته باشند، از حضور باشکوه مردم یاسوج در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

captcha