رونمایی از کتاب «تعالی فرهنگی مسجد و نماز» در سنندج
کد خبر: 2645732
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

رونمایی از کتاب «تعالی فرهنگی مسجد و نماز» در سنندج

گروه هنر: کتاب «تعالی فرهنگی مسجد و نماز» با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس حوزه هنری کردستان و رئیس ستاد اقامه نماز استان دیروز،۷دی ماه در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمدمهدی طالبی، رئیس ستاد اقامه نماز کردستان در مراسم رونمایی از کتاب «تعالی فرهنگی مسجد و نماز» اظهار کرد: سعی ما همواره بر این بوده که مشکلات پیش روی عرصه نماز را از بین ببریم و چاپ این کتاب نیز در همین راستا می باشد.
وی با اشاره به اینکه راهکارها و کارکردهای بسیار خوبی در این کتاب مطرح شده که می توان آنها را در مساجد اجرایی کرد، افزود: این کتاب در مساجد و در دسترس نمازگزاران قرار داده می‌شود که امیدواریم گام مثبتی در جهت اعتلای این فریضه واجب باشد.  
رئیس ستاد اقامه نماز کردستان عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در ادارات خود زمینه اقامه نماز را فراهم کنند و هرچه بیشتر برای اقامه مطلوب‌تر نماز تلاش کنند.
وی بیان کرد: شهر سنندج به شهر مسجد و مناره‌ها در کشور مشهور است و قطعا چاپ چنین کتابی در این استان بسیار در خور توجه و شایسته است.
طالبی اعلام کرد: جشنواره عکاسی با موضوع «قرآن، نماز و مسجد» را در استان برگزار کردیم که امروز از برترین‌های تجلیل به عمل خواهد آمد. 
وی ادامه داد: معرفی برگزیدگان در بخش زیر 16 سال جشنواره عکاسی «قرآن، نماز و مسجد»، آرمان ملایی به عنوان مقام برتر شناخته شد و در بخش عکاسی غیرحرفه‌ای با گوشی تلفن همراه نیز زیبا محمدی، زیبا جبرئیلی و سپهر محمدی به عنوان برگزیده معرفی شدند.
وی یادآور شد:در بخش عکاسی حرفه‌ای نیزفاطمه عزیری، بختیار صمدی و محمدصادق رضایی مورد تقدیر قرار گرفتند و جمشید فرجوند به عنوان اول، محمد شهبازی رتبه دوم و سامان خدایاری به رتبه سوم این بخش دست یافتند.

captcha