اعزام ۸۰ هزار دانش‌آموز بسیجی به منطقه غرب کشور از ابتدای مهر تاکنون
کد خبر: 2612160
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خبر داد:

اعزام ۸۰ هزار دانش‌آموز بسیجی به منطقه غرب کشور از ابتدای مهر تاکنون

گروه اجتماعی: ۸۰ هزار دانش‌آموز بسیجی به منطقه غرب کشور در قالب راهیان نور از ابتدای مهر تاکنون اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اجتماع بزرگ بسیجیان کلانشهر اهواز که پیش از ظهر امروز 5 آذر در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با تلاوت آیه «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ»، گفت: امروز در این مکان مطهر گردهم آمده‌ایم تا یاد و خاطره 23 هزار شهید خوزستان به ویژه 6 هزار بسیجی شهید این سرزمین را گرامی داریم.

وی با بیان اینکه تجمع امروز ما به معنای تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است، افزود: امروز بسیج گسترده‌تر از گذشته در صحنه قرار دارد و از این آرمان‌ها با تمام هستی دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با تصریح بر اینکه بیش از 605 یادواره شهید دفاع مقدس در استان خوزستان اجرا می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج در همه ابعاد فرهنگی ترویج فرهنگ قرآن بوده است که بسیج در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم پیشرفت چشمگیری داشته است.

شاهوارپور اعزام 80 هزار دانش‌آموز بسیجی به منطقه غرب کشور در قالب راهیان نور را از دیگر فعالیت‌های گسترده سپاه از ابتدای مهر تاکنون عنوان کرد و گفت: همچنین اجرای برنامه رزمایشی ـ آموزشی با هدف آسیب‌شناسی فیلم‌های ماهواره‌ای از دیگر برنامه‌های بسیج بوده است که شاهد به نتیجه نشستن این فعالیت‌ها هستیم.

وی اقدام به راه‌اندازی 800 پروژه اشتغال را از دیگر برنامه‌های بسیج خواند و گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، سپاه تسهیلات فراوانی برای تولید کار جوانان اعطا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیج در جامعه جهت کمک به دولت انجام می‌شود، گفت: مردم همیشه در صحنه‌هایی که بسیج وجود داشت حضور داشتند و دارند.

شاهوارپور با تصریح بر اینکه امروز 20 هزار بسیجی جهت گرامیداشت هفته بسیج در جای‌جای خوزستان تجمع کرده‌اند، افزود: دشمنان بدانند که بسیج همچنان زنده است و با توجه به فرمایش رهبری تا زمانی که بسیج زنده است جمهوری اسلامی متزلزل نخواهد شد.

یادآورمی شود در پایان این مراسم میثاق نامه بسیجیان استان خوزستان توسط سید حسن موسوی پدر شهید سید مهدی موسوی مدافع حرم حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) قرائت شد.

captcha