ایجاد گروه‌های تروریستی نتیجه اسلام آمریکایی است
کد خبر: 1462672
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

ایجاد گروه‌های تروریستی نتیجه اسلام آمریکایی است

گروه سیاسی: امام جمعه کرمانشاه ایجاد گروه‌های تروریستی نظیر داعش، القاعده و النصره را نتیجه ورود اسلام آمریکایی به منطقه خاورمیانه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سه‌شنبه، 29 مهر در سفر به گیلان‌غرب به‌منظور افتتاح حسینیه حضرت زینب(س) در این شهرستان، گفت: آنچه که امروز مسلمانان را نجات می‌دهد، روی آوردن به اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با اشاره به ایجاد گروهک‌ها و جریان تروریستی افزود: اسلامی که توسط آمریکا و همپیمانانش ترسیم شود نتیجه‌ای جز ایجاد گروهک‌ها و جریان تروریستی که باعث ناامنی و قتل و کشتار شود، ندارد به همین دلیل باید همه مسلمانان برای پیاده‌کردن اسلام ناب تلاش کنند.

آیت‌الله علما تأکید کرد: مشکلاتی که امروز مسلمانان با آن روبرو هستند به دلیل فرهنگ آمریکایی است که در منطقه به جریان افتاده در حالی که اگر سبک زندگی آنان اسلامی و قرآنی باشد دشمنان هرگز نمی‌توانند بر آنان سیطره پیدا کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با گرامیداشت سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و همچنین شهرستان گیلان‌غرب، از تلاش‌های مدیران و امام جمعه این شهرستان برای اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری قدردانی کرد.

بنا بر این گزارش، در جریان سفر امام جمعه کرمانشاه به گیلان‌غرب علاوه بر این حسینه، یک خانه عالم، یک مسجد، یک استادسرای حوزه علمیه و یک حوزه علمیه بانوان کلنگ‌زنی شد.

captcha