مهلت ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر رضوی تمدید شد
کد خبر: 1448064
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
تا ۲۰ شهریور؛

مهلت ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر رضوی تمدید شد

گروه هنر: دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی از تمدید زمان ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر رضوی با عنوان «مهربان نگار» تا ۲۰ شهریورماه خبر داد.

محمد رزاقی، دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه زمان ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر رضوی با عنوان «مهربان نگار»، تمدید شده است، ابراز کرد: مهلت اولیه ارسال آثار به این مسابقه تا 12 شهریورماه سال جاری بود که به جهت استقبال شرکت‌کنندگان و درخواست علاقه‌مندان این زمان تا 20 شهریور افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تمامی گرافیست‌ها و هنرمندان دانشگاهی و غیردانشگاهی، اساتید و فعالان حوزه مذهبی کشور و سایر علاقه‌مندان به فعالیت در این زمینه می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در قالب یک یا چند عدد فایل تصویری در موضوعات و مباحث مطرح شده باشد، ابراز کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی دبیرخانه طرح به نشانی nazdikesahar@gmail.com ارسال شود.

وی با بیان اینکه آثار برتر شرکت‌کنندگان در این طرح، بعد از داوری انتخاب و از صاحبان آثار تقدیر می‌شو‌د، عنوان کرد:آثار با همکاری یک داور از مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کارشناسانی از شهرداری و دانشگاه فردوسی داوری می‌شوند.

دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی با بیان اینکه این آثار باید در ابعاد 50 در 70 سانتیمتر و ترجیحاً طبق مود رنگی CMYK برای دبیرخانه ارسال شود، گفت: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی از طرف شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

رزاقی با اشاره به اینکه آثار ارائه شده باید در موضوع مرتبط با امام رضا(ع) و احادیث و کرامات ایشان باشد، ابراز کرد: در بخش ویژه نیز علاقه‌مندان می‌توانند در رابطه با «امام مهدی(عج) در کلام امام رضا(ع)» نیز آثار خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقه به همت کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی و با همکاری سازمان فرهنگی ـ تفریحی شهرداری مشهد برگزار شده است، اظهار کرد: بعد از پایان زمان ارسال آثار در تاریخ 21 و 22 شهریورماه، داوری آثار انجام می‌شود.

دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی، اکران عمومی کارهای برگزیده را در تاریخ 27 شهریورماه، در فرهنگسرای زیارت مشهد همزمان با برگزاری جشنواره نجوای آفتاب در مشهد عنوان کرد.

captcha