افتتاح نخستین ستاد اقامه نماز در نظرآباد
کد خبر: 1445331
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

افتتاح نخستین ستاد اقامه نماز در نظرآباد

گروه اجتماعی: نخستین ستاد اقامه نماز در نظرآباد روز گذشته با حضور فرماندار و سایر مسئولین این شهرستان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، نخستین ستاد اقامه نماز در نظرآباد روز گذشته، نهم شهریور با حضور فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان آغاز به‌کار کرد. این ستاد در محل بخشداری مرکزی نظرآباد با حضور مسئولان عالی‌رتبه استانی و شهرستانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی، رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و بخشدار مرکزی نظرآباد به بهره‌برداری رسید.
همچنین حجت‌الاسلام بهنام فیاض نیز در این مراسم به عنوان نخستین رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان نظرآباد معرفی و منصوب شد.
در این مراسم شهریار آقایی، فرماندار نظرآباد طی سخنانی اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص)، ائمه اطهار(ع) و مراجع معظم تقلید همواره بر اقامه نماز اول وقت تأکید داشته و رسول عظیم‌الشأن اسلام می‌فرمایند که نماز کلید بهشت است.
وی افزود: ما در روزهای اخیر سالروز شهادت بزرگوانی را پاس داشتیم که بر انجام فریضه دینی نماز مقید بودند، از جمله شهید مظلوم رجایی که می‌فرمود «به نماز نگویید کار دارم، بلکه به کار بگویید نماز دارم».
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد تصریح کرد: این تأکیدات به ما یادآور می‌شود که باید برای برپایی نماز به‌ویژه نماز جماعت از تمام توان خود استفاده کرده و شرایط لازم برای انجام این مهم را فراهم کنیم.
آقایی افزود: پس از حضور در فرمانداری نظرآباد و زمانی که مطلع شدم ستاد اقامه نماز در این شهرستان فعالیت ندارد، پیگیری‌های جدی برای رفع این کاستی را انجام داده و خوشبختانه شاهد هستیم که امروز نخستین ستاد اقامه نماز شهرستان نظرآباد فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی ادامه داد: امیدواریم با فعالیت این ستاد هر چه سریع‌تر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی لازم در راستای تقویت اقامه نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نظرآباد انجام شود.
فرماندار نظرآباد در پایان این مراسم با صدور دستوری از رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی نظرآباد خواست تا هر چه سریع‌تر طرح‌های لازم برای بهسازی و نوسازی نمازخانه‌های شهرستان نظرآباد را اجرا و تکمیل کنند.

captcha