نماهنگ «مسافر سحر» ویژه جشنواره سراسری نماهنگ رضوی تولید شد
کد خبر: 1444459
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
در لرستان؛

نماهنگ «مسافر سحر» ویژه جشنواره سراسری نماهنگ رضوی تولید شد

گروه هنر: نماهنگ «مسافر سحر» به کارگردانی کارگردان لرستانی برای شرکت در ششمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی تولید شد.

فرهاد پاک‌نیا، کارگردان لرستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با بیان این‌که برای شرکت در ششمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی که 12 و 13 شهریور در استان لرستان برگزار می‌شود، نماهنگ با عنوان «مسافر سحر» را ارائه داده است، افزود: هدف از تولید آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگان و نشان دادن ارادت شیعه به ائمه اطهار(ع) است.

وی که خود نویسندگی این نماهنگ را نیز انجام داده است، عنوان کرد: نماهنگ «مسافر سحر» به زندگی جانباز شیمیایی که قصد دارد همراه با دخترش به زیارت امام رضا(ع) برود، و وقایعی که برای او و دخترش اتفاق می‌افتد می‌پردازد.

پاک‌نیا با اشاره به این‌که این نماهنگ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در شرکت فیلم‌سازی افلاک فیلم خرم تهیه و تولید شده است، افزود: عوامل این کار عبارتند از: فرهاد پاک‌نیا، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، احمد کاظمی‌نژاد تصویربردار، حمید پاک‌‌نیا تدوین و از بازیگران این اثر می‌توان از جمال صیف و شراره شیدایی نام برد.

یادآور می‌شود، کارگردان این اثر در 4 دوره این جشنواره حضور داشته که توانسته در دوره دوم با نماهنگ «زائر امام رضا(ع)» و همچنین در دوره سوم با نماهنگ «تار و پود» جوایزی را به خود اختصاص دهد.

captcha