اسلام علوی، رحمتی برای جهانیان است
کد خبر: 1444421
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
حجت‌الاسلام آیت‌اللهی:

اسلام علوی، رحمتی برای جهانیان است

گروه اجتماعی: مدرس حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه اسلام علوی، رحمتی برای جهانیان است بر لزوم بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی‌ به مسلمانان جهت شناخت حقیقی اسلام تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلین سیدعلی آیت‌‌اللهی، مدرس حوزه علمیه قم امروز، هشتم شهریور در مراسم افتتاح مؤسسه سلاله پاکان دفتر نشر آثار امام جمعه فقید جهرم، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) بیان کرد: این امام همام در این روایت به نقل از پیامبر(ص) فرمودند که اسلام غریبانه نشئت گرفت و در آینده هم بسیار غریب خواهد بود.
وی با بیان اینکه امروز اسلام غریب واقع شده است، افزود: این قوم وحشی که به دست حاکمان استکبار تشکیل شده است امروز با جنایات خود نام اسلام را لکه دار کرده‌اند و متاسفانه تمام دنیا آنها را به نام اسلام می شناسند.
یادگار امام جمعه فقید جهرم با تأکید بر اینکه اسلام علوی، رحمتی برای جهانیان است، به بیان نکاتی در راستای معرفی جنایت‌کاران آدم کُش به نام اسلام اشاره کرد و خواستار بصیرت و آگاهی بخشی جامعه به ویژه نخبگان شد.
حجت‌الاسلام آیت‌اللهی با اشاره به خدمات مرحوم آیت‌الله سیدحسین آیت اللهی در شهرستان جهرم، خاطرنشان کرد: آیت‌الله آیت اللهی سالیان طولانی در این شهرستان مردم را نسبت به دین و آئین خود باورمند کرد و امروز اگر می‌خواهیم اسلام را از غربت در بیاوریم باید باورمندی را در جامعه تقویت کنیم.
مدرس حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باورمندی و حقانیت مردم نسبت به مذهب خود از اهداف را‌ه‌اندازی دفتر نشر آثار آیت‌الله آیت‌اللهی است.
یادآور می‌شود، در این مراسم مؤسسه سلاله پاکان دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله سیدحسن آیت‌اللهی، امام جمعه فقید جهرم با حضور امام جمعه و مسئولان جهرم به بهره‌برداری رسید.

captcha