جشنهای «زیر سایه خورشید» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 1443130
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

جشنهای «زیر سایه خورشید» در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر ستاد گرامی‌داشت دهه کرامت در استان از برگزاری جشنهای زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان خبر داد و افزود: این جشنها از دوازدهم شهریور ماه آغاز و تا پانزدهم شهریور ماه به مدت ۴ روز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمدرضا سوقندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دیرزو، سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز دهه کرامت اظهار کرد: برنامه‌های متعددی از قبیل دهمین جشنواره ملی کبوتر حرم، دهه کرامت، جشنواره فرهنگی امام رضا(ع)، و جشنواره تئاتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اداره در برپایی برنامه‌های فرهنگی و از جمله برنامه‌های دهه کرامت بسترسازی می‌کند، یاداور شد: جش‌ های این دهه نباید دولتی شود بلکه باید بستر و زمینه را برای مردم فراهم کرد  زیرا دین مبین اسلام هیچگاه با شادی مخالف نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا حدادیان دبیر ستاد گرامی‌داشت دهه کرامت در استان از برگزاری جشنهای زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان خبر داد و افزود: این جشنها از دوازدهم شهریور ماه آغاز و تا پانزدهم شهریور ماه به مدت 4 روز ادامه دارد.

به گفته وی این جشنها  با حضور خدام رضوی در سراسر استان برگزار و از میامی شروع و به ایوانکی ختم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه غبار روبی از مزار امامزادگان، برگزاری مراسم و جشنهای مولودی خوانی،ارسال پیامک تبریک دهه کرامت به اعضای 200 کانون فرهنگی هنری مساجد استان و جشنهای روز دختر و میلاد امام رضا (ع) از برنامه‌های دهه کرامت در استان سمنان است متذکر شد: شعار امسال در دهه کرامت عزم ملی و مدیریت جهادی در نشر فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام است.

captcha