۴ هزار دانشجو به اردوی راهیان نور شمال‌غرب اعزام می‌شوند
کد خبر: 1439780
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

۴ هزار دانشجو به اردوی راهیان نور شمال‌غرب اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشور از اعزام ۴ هزار دانشجو به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور خبر داد.

امیر وجدانی‌نیا، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه 4 هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور شمال‌غرب اعزام می‌شوند، اظهار کرد: اعزام ها به مناطق عملیاتی غرب از هفته گذشته آغاز شده و تاکنون هزار دانشجو به این اردوها اعزام شده‌اند.

وی درباره بازدید دانشجویان از این مناطق، افزود: سفر دانشجویان به این مناطق، چهار روزه بوده است و در باشگاه افسران سنندج اسکان پیدا می‌کنند که افتتاحیه اردوهایشان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشور تأکید کرد: بازدید از مریوان، دزلی، دالانی، یادمان شهدای گمنام دریاچه زریوار، مناطق عملیاتی بانه از برنامه‌های اردوی راهیان نور غرب دانشجویان بسیجی است که در تمام یادمان‌ها، راویان حضور دارند.

وجدانی‌‌نیا بیان کرد:‌ علاوه بر اینکه دانشجویان بسیجی به‌عنوان خادمان در شهرهای غرب سنندج، بانه و سقز حضور دارند، کار خدمت‌رسانی به دانشجویان را نیز برعهده دارند.

وی یادآور شد: امسال برای نخستین بار یادمان باشگاه افسران سنندج ایجاد شده که در این ایام توسط دانشجویان اداره می‌شود و برنامه‌های متنوع فرهنگی برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

captcha