راه‌اندازی دفتر ستاد احیای امر به معروف در شهرستان لنده
کد خبر: 1428424
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

راه‌اندازی دفتر ستاد احیای امر به معروف در شهرستان لنده

گروه اجتماعی: با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان لنده، دفتر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، سرپرست تبلیغات اسلامی لنده روز گذشته، 20 تیر در حاشیه مراسم راه‌اندازی دفتر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: امر به معروف و نهی ازمنکر واجب فراموش شده‌ای است که با تلاش مسئولان در حال احیا و زنده شدن است.

وی با اشاره به تأثیر ستاد احیا در فرهنگ عمومی جامعه افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج یابد، مشکلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه برطرف شده و امنیت و اقتدار جامعه بالا می‌رود.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مختص به یک قشر خاص و یک روز نیست، بلکه وظیفه‌ای همگانی و نیاز همه زمان‌ها و مکان‌ها است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا ابراز کرد: تذکر لسانی اولین و مهم‌ترین مرحله امر به معروف و نهی از منکر بوده که باید با دقت و حساسیت خاصی انجام شود و این مهم نباید زمینه‌ساز منکر دیگری در جامعه شود.

وی با بیان اینکه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث استحکام دینی و مذهبی جامعه می‌شود، عنوان کرد: هم‌چنین از معضلات آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری می‌کند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده فرهنگ‌سازی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و اضافه کرد: خانواده‌ها باید امر به معروف و نهی از منکر را همراه با سایر موارد تربیتی به فرزندان خود آموزش دهند تا در وجود فرزندان و آینده‌سازان جامعه، نهادینه شود.

captcha