معلمان اخلاق حسنه شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند
کد خبر: 1402276
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

معلمان اخلاق حسنه شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند

گروه اجتماعی: امام جمعه فردیس گفت: شهید مطهری منشأ و الگوی اخلاق حسنه و نیکو بود و لازم است همه معلمان این استاد والامقام را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس روز گذشته، 12 اردیبهشت‌ در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: شهید مطهری در عمل به تربیت دینی فرزندان تلاش می‌کرد و خود منشأ و الگوی اخلاق حسنه و نیکو بود و معلمان جامعه اسلامی نیز باید سیره این شهید بزرگوار را سرلوحه خود قرار دهند.
وی با تأکید بر نقش اصلی معلمان در ارتقاء فرهنگی جامعه، بیان کرد: شهید مرتضی مطهری با همه وجود موجبات ارزشمند شدن جایگاه معلمی را فراهم کرد و فرهنگ‌شناسی، دین‌باوری و تمدن‌آفرینی دیروز و امروز ایران و جهان اسلام به استاد مطهری مدیون است و توسعه فرهنگ ما به استفاده از دیدگاه‌های وی مرتبط می‌شود.
امام جمعه فردیس با گلایه از خدمات‌دهی شهرداری کرج به فردیس، گفت: باید شهرداری فردیس از کرج تفکیک شود و شهرداری کرج باید پاسخگوی شهروندان فردیس باشد ضمن آن‌که سازوکار لازم برای تفکیک سریع حوزه خدمات شهری این دو منطقه باید در اسرع وقت فراهم شود.
وی تأکید کرد: این منطقه به عمران و آبادانی بیشتر نیاز دارد و همانطور که ساختار تشکیلاتی آن در سطح کلان تغییرکرده باید در حوزه مدیریت شهری نیزمستقل شود.
امام جمعه فردیس ادامه داد: وضعیت درآمدی شهرداری‌های سه و 10 کرج و هزینه‌کرد این درآمدها را پیگیری و بررسی کارشناسانه می‌کنیم، ضمن آنکه از مسئولان استانداری البرز می‌خواهیم با انجام پیگیری‌های لازم، درآمد کسب شده را صرف عمران و آبادانی محله‌های محروم فردیس کنند.
این مقام مسئول در پایان گفت: اگر قراراست 20 کرسی جدید در مجلس برای استان‌های کشور اختصاص یاید، باید سهم شهرستان پرجمعیت فردیس از این کرسی‌ها مشخص شود.

captcha