برپایی ایستگاه نقاشی کودکان فجرآفرین در یاسوج
کد خبر: 1373611
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

برپایی ایستگاه نقاشی کودکان فجرآفرین در یاسوج

گروه هنر: مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: به‌مناسبت جشن 22 بهمن، ایستگاه نقاشی کودکان فجرآفرین در یاسوج بر‌پا می‌شود.

فردین یزدانی، مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: به‌مناسبت جشن  22 بهمن، ایستگاه نقاشی کودکان فجرآفرین در یاسوج بر‌پا می‌شود که این ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، که از میدان شهدای نیروی انتظامی، میدان هفت تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین آغاز می‌شود، برگزار خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که این ایستگاه نقاشی با مشارکت بانک مهر اقتصاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: به تمام کودکان شرکت‌کننده در این رخداد هنری، جوایزی به رسم یاد بود اهدا می‌شود.
مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: این ایستگاه نقاشی به‌منظور تشویق و آشنایی کودکان با رویدادهای مهم انقلاب شکوهمند اسلامی، برگزار می‌شود.
یزدانی اضافه کرد: در این رخداد هنری کودکان شهرستان بویراحمد، با به تصویر کشیدن صحنه‌های از انقلاب، حضور مردم و با در دست داشتن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم خود را از حکومت استبدادی به‌ویژه آمریکای جنایتکار اعلام می‌کنند.

captcha