برپایی ایستگاه نقاشی انقلاب در جوار امامزاده محمد(ع) باشت
کد خبر: 1369603
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

برپایی ایستگاه نقاشی انقلاب در جوار امامزاده محمد(ع) باشت

گروه هنر: مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باشت از برپایی ایستگاه نقاشی انقلاب در جوار امامزاده محمد(ع) این شهرستان به‌مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، محبوبه ظفری، مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باشت روز گذشته، 12 بهمن‌ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: فضاسازی مرکز، ایستگاه نقاشی با حضور تعدادی از کودکان روستای سرآبیز در جوار امامزاده سید‌محمد(ع)، برگزاری جشن انقلاب با حضور مخاطبان کودک و نوجوان و اجرای برنامه‌هایی شاد و متنوع، برگزاری مسابقه تهیه کارت پستال ویژه دهه مبارک فجر، برپایی کارگاه‌های ادبی از جمله داستان کوتاه با مضمون انقلاب و دهه مبارک فجر، جشن پرواز بادبادک‌ها با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان بر روی تپه نورالشهدا و در جوار شهدای گمنام از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این  شهرستان در راستای گرامیداشت برنامه‌های ایام‌الله فجر، است.
وی اظهار کرد: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش شهرستان و سایر ادارات و نهادهای فرهنگی، ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب برای مخاطبان کودک و نوجوان در جوار امامزاده محمد(ع) باشت برگزار می‌شود.
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باشت ادامه داد: در این برنامه ضمن آموزش و ترغیب کودکان و نوجوانان به انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن، افراد می‌توانند علایق و دانسته‌های خود را به زبان نقاشی به معرض دید عموم بگذارند.
ظفری خاطرنشان کرد: برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه ساله باید بهتر و پرشورتر از پیش برگزار شده و روز به روز به نشاط و شادی آن افزود چرا‌که این روزها بهار زندگی دوباره برای ملت ایران و تولد و حیاتی دیگر برای ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: حفظ شکوه و عظمت انقلاب اسلامی مدیون و مرهون حضور ولی فقیه در ایران اسلامی است و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و پشتوانه مردم ولایتمدار است.

captcha