بزرگداشت آیت‎الله صادقی در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 1361716
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
تا پایان سال‌جاری؛

بزرگداشت آیت‎الله صادقی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

گروه اندیشه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله صادقی، رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد، تا پایان سال‌جاری در استان خبرداد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‎الاسلام علی اسماعیلیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، یکم بهمن‌ماه با اشاره به زمان برگزاری این بزرگداشت در استان اضافه کرد: ما سعی خواهیم کرد که بزرگداشت آیت‎الله صادقی را تا پایان امسال در استان برگزار کنیم.



وی با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت شخصیت‎های برجسته استان یکی از اولویت‎های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: به طور حتم برگزاری این گونه برنامه‎ها در توسعه فرهنگی استان تاثیرگذار خواهند بود.



حجت‌الاسلام اسماعیلیان همچنین کمک به ترویج فرهنگ تقدیر از بزرگان، علما و شخصیت‎های برجسته را یکی دیگر از اهداف برگزاری این گونه برنامه‎ها دانست و گفت: همچنین شناسایی و معرفی بزرگان استان و علمای دینی به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری بزرگداشت‎ها در استان است.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی بزرگداشت برای بزرگان، علمای دینی و شخصیت‎های برجسته لرستان برگزار شده است، تصریح کرد: برگزاری بزرگداشت اوستا، عبدالحسین زرین کوب، آیت‎الله کمالوند، علامه شهیدی و... از جمله این بزرگداشت‎ها بوده است.



وی ادامه داد: همچنین برگزاری بزرگداشت دکتر عیدی، آیت‎الله مروجی، آیت‎الله آدینه وند، شهید مدنی و... از دیگر برنامه‎های برگزار شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.



اسماعیلیان از در دستور کار بودن سه بزرگداشت دیگر برای بزرگان استان خبر داد و افزود: یکی از این برنامه‎ها بزرگداشت آیت‎الله صادقی است که سال‎ها در حوزه دین، احکام و مسائل شرعی در استان لرستان فعالیت داشته‎اند.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه بزرگداشت آیت‎الله صادقی با نظر مثبت و حمایت‎های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد برگزار می‎شود، اظهار کرد: تا کنون جلسات مقدماتی با حضور اعضا ستاد بزرگداشت آیت‎الله صادقی در استان برگزار  شده است.

captcha